واکنش حماس به طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری

حماس

جنبش حماس به طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری واکنش نشان داد.

 

هداپرس: این جنبش اعلام کرد موافقت امروز رژیم صهیونیستی با ساخت حدود ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در شهرک‌های ساخته شده در اراضی اشغالی فلسطین تاکیدی بر طرح این رژیم درباره تسلط بر سرزمین فلسطین، آزار و اذیت ملت فلسطین و منزوی کردن آنها با ایجاد شبکه‌ای از شهرک‌ها  است  تا بدین طریق مانع از تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شوند.

پیشتر شورای عالی برنامه‌ریزی و شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی با احداث ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی جدید برای شهرک نشینان در کرانه باختری موافقت کرده بود.

به نقل از فلسطین الیوم، حماس تاکید کرد این اعلام رژیم صهیونیستی باطل است و هیچ گونه مشروعیتی ندارد و تنها پیام سرکشی از سوی کابینه رژیم صهیونیستی به رهبری جنایتکاران جنگی و تروریست‌های فاشیستی به جامعه جهانی است که به ابراز محکومیت اکتفا کرده است بدون آنکه اقدامات بازدارنده علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند رژیمی که هر روز علیه ملت فلسطین در سراسر این سرزمین دست به جنایت پاکسازی قومی می‌زند.

این جنبش از سازمان ملل و طرف‌های ذیربط خواست علیه این رژیم جنایتکار و رهبران نازی آن اقدامات تنبیهی اتخاذ کنند و نسبت به سکوت در برابر نقض‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد که موجب تنش و تشدید در منطقه می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12956

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: