مرگ مغزی آوا تایید شد

مرگ مغزی

آوا دچار مرگ مغزی شده است اظهارات تکان‌دهنده مادربزرگ مادری «آوا» بشنوید .

هداپرس:عبدی، معاون فرهنگی بیمارستان شهید مطهری ارومیه و پزشک معالج آوا :این دختربچه چهار ساله، به دلیل ضرباتی که به سروگردنش وارد شده است دچار مرگ مغزی شده و قلبش روزبه‌روز ضعیف‌تر می‌شود.

مغز آوا دچار خونریزی شده و چون اکسیژن و خون‌رسانی به مغز صورت نمی‌گیرد سلول‌های مغز مختل شده و فعالیتی ندارند و در حال حاضر این دختر در کمای عمیق فرورفته است و با شرایطی مشابه مرگ مغزی روبرو است.

اگر مرگ مغزی آوا به طور کامل تأیید شود والدین آوا می‌توانند برخی عضوهای فرزندشان را از جمله دو چشم، کلیه‌ها، کبد و قلب را اهدا کند و منتظر جواب از سوی خانواده این بیمار هستیم، تصمیم والدین آوا می‌تواند چراغ‌خانه پنج پدر و مادر دیگر را روشن کند.

اظهارات تکان‌دهنده مادربزرگ مادری «آوا»

نامادری آوا قبلاً هم بچه‌ها را شکنجه کرده به‌طوری که مجبور شده به مرکز درمانی مراجعه کند.

در یکی از این دفعات نامادری آوا به‌دروغ به دکتر می‌گوید که او از دوچرخه افتاده؛ اما دکتر می‌گوید این زخم‌ها آثار شکنجه و ضرب و شتم است نه حادثه و به همین خاطر نامادری بدون اینکه داروهای بچه را بگیرد متواری می‌شود.

دو روز قبل از این حادثه اهالی روستای بالو به ما درباره شکنجه آوا خبر دادند و ما خودمان را از روستای گوی تپه به بالو رساندیم؛ اما هر چه در زدیم نامادری در را باز نکرد و دو روز بعد هم این اتفاق افتاد و آوا را کشت.

منبع:رکنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10228

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: