رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی

«یائیر لاپید» گفت اگر «بنیامین نتانیاهو» در سمت نخست‌وزیری باقی بماند، بلای دیگری بر سر رژیم صهیونیستی خواهد آمد.

 

هداپرس:«یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی عصر امروز چهارشنبه در توئیتی جدید در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت اگر نتانیاهو نخست وزیر بماند، فاجعه بعدی علیه این رژیم فقط مساله زمان خواهد بود.

به نوشته روزنامه «رای الیوم»، لاپید این اظهارات را در واکنش به نتایج کمیته تحقیقات قضایی رژیم صهیونیستی درباره فاجعه کوه «مرون» واقع در منطقه الجلیل مطرح کرد.

کمیته تحقیقات قضائی درباره مرگ ۴۷ شهرک نشین صهیونیست در حادثه فرو ریختن جایگاه حاضران در یک مراسم دینی در کوه مرون در آوریل ۲۰۲۱، بنیامین نتانیاهو را مجرم شناخت.

لاپید پیش از این هم در انتقاد از نتانیاهو  گفته بود اگر عملیات مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر در دوره نخست وزیری او رخ می‌داد، نتانیاهو مردم را می‌ستاد تا خانه‌اش را به آتش بکشند.

ارتش رژیم صهیونیستی ۷ اکتبر ۲۰۲۳ در پاسخ به عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین، حمله ویرانگری را علیه مردم غزه شروع و اعلام کرده تا زمان دستیابی به اهداف ادعایی خود از جمله نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیستی به این جنگ ادامه می‌دهد، اهدافی که با گذشت بیش از ۱۵۰ روز از جنگ هنوز محقق نشده‌اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت غزه، تلفات تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تاکنون به ۳۰ هزار و۷۱۷ شهید و ۷۲ هزارو ۱۵۶ مجروح رسیده‌است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12961

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: