دو ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی برای فصل بعد

ژاوی

ستاره اتلتیک بیلبائو علاقه مند به انتقال به بارسلونا در نقل‌و انتقالات تابستانی است. برناردو سیلوا نیز دومین گزینه ژاوی برای فصل آتی است.

 

هداپرس: نیکو ویلیامز بازیکن ۲۱ ساله یکی از اهداف اصلی بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.  ژاوی هرناندز شخصا علاقه مند به جذب وینگر تیم ملی اسپانیا است.

به گزارش ال موندو، تونی خوانمارتی خبرنگار اسپانیایی نیز خبر داد خود ویلیامز نیز آماده است تا در تابستان راهی بارسلونا شود و پیراهن این تیم را به تن کند. نیکو ویلیامز در این فصل در ۳۴ بازی به میدان رفت و ۷ گل و ۱۶ پاس گل به ثبت رساند. ترنسفرمارکت قیمت این بازیکن را ۵۰ میلیون یورو تخمین زده است.

فرنکی دی یونگ هافبک بارسلونا ممکن است در پنجره نقل و انتقالات آتی فروخته شود.

جدایی هافبک هلندی می تواند به بارسلونا کمک کند تا وضعیت مالی‌اش را بهبود بخشد. ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا آماده است تا با فروش دی یونگ زمینه را برای خرید برناردو سیلوا هافبک منچستر سیتی فراهم کند.  قیمت دی یونگ ۷۰ میلیون یورو است و باید دید بارسلونا در تابستان چه برنامه‌ای برای این دو بازیکن دارد.

بارسلونا چهار هفته قبل از پایان لیگ، رده دوم جدول رده‌بندی را از دست داد و این ژیروناست که با ۷۴ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به آبی‌اناری‌ها به رده دوم صعود کرد.

شکست بارسلونا برابر ژیرونا باعث شد تا رئال مادرید چهار هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی‌اش را در لالیگا قطعی کند. نکته جالب اینکه هواداران رئال در جشن قهرمانی‌شان ژاوی را به تمسخر گرفتند؛ به طوری که خواستار باقی‌ماندن او در بارسلونا شدند.

ژاوی قرار است فصل آینده نیز هدایت بارسلونا را بر عهده داشته باشد و در این تیم ماندنی است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=15946

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: