احتمال محرومیت شدید برای داور شاخص ایرانی!

داور

محمد رضا منصوری کمک داور مشهور ایرانی که در جام جهانی قضاوت کرده است، بعد از اشتباه بزرگ در بازی شمس آذر – سپاهان یک بار دیگر اشتباه بزرگی را مرتکب شد.

هداپرس:محمد رضا منصوری در بازی شمس آذر – سپاهان در هفته پایانی دور رفت که در قزوین و با حساب یک بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت، اشتباه بزرگی انجام داد. او گل صحیح تیم سپاهان را به اشتباه مردود اعلام کرد. اگر او این اشتباه را نمی کرد، بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و به خاطر اشتباه محمد رضا منصوری سپاهان دست خالی استادیوم قزوین را ترک کرد و این اشتباه موجب قهرمانی استقلال در دور رفت بازی های لیگ برتر شد.

محمد رضا منصوری در بازی مس رفسنجان – استقلال هم یک اشتباه بزرگ علیه تیم مدعی قهرمانی انجام داد. او در موقعیت آفساید به محمد منتظر اجازه ی بازی داد و اجازه داد که این بازیکن گل دوم مس را بزند. اگر نتیجه با حساب یک بر صفر به سود مس دنبال می شد، بی شک استقلال شانس بیشتری داشت بازی را به تساوی بکشاند اما بعد از گل دوم مس شیرازه تیم استقلال از هم پاشید و  بازی با نتیجه  ۲ بر صفر به سود مس به پایان رسید و درنهایت استقلال جام حذفی را از دست داد.

با توجه به تکرار این اشتباه بزرگ از سوی محمد رضا منصوری از ساختمان سئول خبر رسید، این کمک داور به خاطر دو اشتباه بزرگ در دو بازی مهم و سرنوشت ساز محرومیت شدیدی را تجربه خواهد کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12790

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: