آخرین خبر درباره پیگیری آسیب‌دیدگی چشم یامگا

یامگا

هافبک فرانسوی تیم استقلال امروز توسط کادر پزشکی مورد معاینه مجدد قرار خواهد گرفت.

هداپرس:روز پنجشنبه هفته گذشته خبر ترخیص آرتور کوین یامگا از بیمارستان موجی از خوشحالی را بین هواداران این تیم به وجود آورد.

هافبک فرانسوی تیم استقلال که با ۴ گل جزو بهترین گلزنان این تیم در نیم فصل اول بوده در جریان تمرینات دو هفته پیش و بر اثر برخورد شدید با امید حامدی‌فر از ناحیه چشم دچار جراحت شد و پس از چندین عمل جراحی سرانجام با اجازه کادر پزشکی بیمارستان به خانه رفت.

از افراد نزدیک به تیم استقلال خبردار شدیم یامگا پس از دو روز استراحت در منزل حالا قرار است امروز برای معاینه مجدد به بیمارستان برود تا کادر پزشکی نتایج عمل جراحی روز چهارشنبه هفته گذشته بر روی چشم این بازیکن را مورد بررسی دقیق‌تر قرار بدهند. به احتمال زیاد یکی از مسئولان باشگاه به همراه یکی از اعضای کادر فنی امروز همراه با یامگا به بیمارستان می‌روند تا مراحل درمان این بازیکن را به دقت و از نزدیک زیر نظر داشته باشند. همچنین مادر آرتور یامگا که این روزها همراه با این بازیکن در تهران حضور دارد نیز با این بازیکن به بیمارستان خواهد رفت.

ناگفته نماند؛ یامگا در نیم فصل اول لیگ برتر با بیشترین دقایق حضور در ترکیب تیم استقلال پس از سیدحسین حسینی یکی از ثابت‌ترین بازیکنان استقلال در نیم فصل اول به شمار رفت. او ۱۲۳۰ دقیقه برای استقلال بازی کرد و در ۱۴ دیدار از ابتدا در ترکیب تیم حضور داشت.

تنها دیداری که یامگا از روی نیمکت به ترکیب اصلی اضافه شد مسابقه مقابل فولاد بود که آبی پوشان در اهواز به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11159

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: