دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان استان فارس در دیدار با فرماندار ویژه مرودشت:

برخی عملکردهای دولت باعث نارضایتی مردم شده است

اولین جلسه هم اندیشی جمعی از دبیران احزاب و تشکلهای سیاسی اصلاح طلب ، اصولگرا و مستقل فعال در شهرستان مرودشت با حضور دکتر خوشبخت فرماندار و آقایی معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت برگزار شد.
به گزارش هدا پرس، در ابتدای این جلسه دبیران احزاب و تشکلهای سیاسی شانا ، همبستگی دانش آموختگان ایران دفتر فرعی مرودشت ، ندای ایرانیان ، حزب همت و مجمع مهندسین به بیان نظرات و مطالبات مردمی و سیاسی پرداختند و پیرامون شرایط سیاسی قبل از برگزاری انتخابات بحث و تبادل نظر نمودند.
اسفندیار دهقان ناصرآبادی دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان ایران استان فارس نیز در سخنانی از برخی عملکردهای دولت که باعث ایجاد نارضایتی مردم شده است انتقاد نمود و گفت: این فهرستی که از تایید صلاحیت شدگان در شهرستان مرودشت تا این مرحله منتشر شده است کاندیدایی که دارای ویژگیهای مد نظر اصلاح طلبان باشد را مشاهده نکردیم در اینصورت یا مجبوریم رای سفید بیاندازیم یا یک تحولی در فهرست کاندیداها اتفاق بیافتد .
دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان استان فارس در ادامه انتقاداتی پیرامون برخی ادارات شهرستان مرودشت بیان نمود و خواستار رفع مشکلات فوق توسط فرماندار شد.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت نیز در سخنانی کوتاهی گفت : ما می خواهیم از ظرفیت احزاب برای خیلی از مسائل اجتماعی استفاده کنیم و هر کسی که دلش برای پیشرفت کشور می تپد یار ماست.
در ادامه جلسه دکتر خوشبخت فرماندار ویژه شهرستان مرودشت نیز با اشاره به انتقاداتی که در خصوص عدم دیدار وی با احزاب سیاسی مطرح شد گفت: تنها نکته خاکستری در کارنامه من همین موضوع است که با جریانات اصلاح طلب جلسه نگذاشتم.
خوشبخت با اشاره به انتقاداتی که در خصوص بخشداری مرکزی و معاونت عمرانی فرمانداری مطرح شد گفت: من تلاش کردم نیروهای خوب مرودشت را رشد بدهم و به جاهای دیگر بروند و مسئولیت بگیرند البته با رفتن برخی افراد دست خودم خالی شد .
وی ادامه داد: احزاب ایجاد شدند که بگویند مردم هستند ، من هم مردم هستم و اعتقاد دارم بدنه مردم شما احزاب هستید و لیدر مردم احزاب هستند و باید در تمام محافل مشارکت را مطرح کنید .
فرماندار مرودشت با اشاره به خروجی صادراتی کشاورزی شهرستان که بیش از ۳۰۰میلیون دلار می باشد گفت: دو پایانه صادراتی در شهرستان مرودشت ایجاد کردیم که یکی در محل پتروشیمی و دیگری یک گمرک عمومی در پایانه استخر ایجاد میشود و باعث می شود ارزش اقتصادی شهرستان بالا برود .
فرماندار مرودشت با اشاره به انتقاداتی که پیرامون حریم تخت جمشید مطرح شد گفت: حریم میراثی بین نقش رستم و تخت جمشید ایجاد خواهیم کرد و پلتفرم این منطقه کلا گردشگری میشود و یک مجموعه شهریت جدید با شهرداری تاریخی اتفاق می افتد و در این ارتباط سرمایه گذارانی را نیز آورده و کار درحال انجام است.
خوشبخت در ادامه افزود : با این سرمایه گذاری شاهد بهسازی ، روسازی ، مدرن شدن ، نور پردازی و تکنولوژی های جدید در تخت جمشید خواهیم بود .
وی در پایان سخنان خود گفت : ما به این شهرستان هویت دادیم و طرح کاداستر را اجرا کردیم و سند تک برگ توسط ثبت اسناد مرودشت صادر شده در صورتیکه این طرح از دهه ۳۰ باید اجرا می‌شد و با اجرای این طرح درآمد عوارض نقل و انتقالی برای شهرداری ایجاد خواهد شد .

انتهای پیام /

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11186

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: