ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟

ستاره پرسپولیس
اورنوف که با درخشش خود در ترکیب پرسپولیس در بین هواداران این تیم محبوب شده است با توجه به همراهی تیم ملی کشورش در دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان هنوز حاضر نشده است.
هداپرس:اوستون اورنوف هافبک ۲۳ ساله و ازبکستانی سرخ‌پوشان که به تازگی و در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به این تیم پیوسته است.این بازیکن در شرایطی به تیم ملی کشورش دعوت شد که بازی رفت ازبکستان مقابل هنگ‌کنگ را به دلیل سرماخوردگی از دست داده بود.

این بازیکن در بازی برگشت با این تیم با شروع نیمه دوم وارد زمین مسابقه شد و بعد از ۲۵ دقیقه موفق شد گل سوم تیمش را در برابر هنگ‌کنگ به ثمر برساند تا در همین فرصت یک نیمه‌ای برای تیم ملی کشورش اثرگذار باشد و آمادگی خود را بار دیگر به رخ بکشد.

اورنوف که با درخشش خود در ترکیب پرسپولیس در بین هواداران این تیم محبوب شده با توجه به همراهی تیم ملی کشورش در دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان هنوز حاضر نشده است.

با پیگیری‌های صورت گرفته توسط خبرنگار ایرنا مشخص شد که این ستاره محبوب تا ۷۲ ساعت دیگر به ایران باز خواهد گشت تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

گفتنی است پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13744

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: