اولین واکنش دولت به ماجرای آرمیتا گراوند

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در یادداشتی درباره ماجرای آرمیتا گراوند منتشر کرد.

اولین واکنش دولت به ماجرای آرمیتا گراوند؛ مگر یک دانش‌آموز چه خطری برای نظامی مقتدر دارد؟سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در یادداشتی درباره ماجرای آرمیتا گراوند منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هدا پرس،به نقل از جماران، در یادداشت سید محمد حسینی با عنوان «کرکس‌های ابن الوقت!» آمده است؛

« در مظلومیت نظام اسلامی و رذالت معاندان خارجی، خباثت مزدوران داخلی و ساده لوحی برخی بی خبران که تحت تاثیر عوام‌فریبی آنان قرار می‌گیرند، همین بس که در اتاق های جنگ رسانه‌ای و روانی از هر حادثه‌ ممکن، سوژه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران می‌سازند و با کمک وطن فروشان و خائنان به ملت، سونامی تبلیغاتی راه می‌اندازند.

این شگرد شیّادانه و پروژه‌ مزوّرانه از فتنه ۸۸ کلید خورد، توسط عوامل آموزش دیده و مسلح خود چند نفر از معترضان را به قتل رساندند و حتی برای بعضی زنده‌ها مجلس ترحیم برپا کردند و همچون برادران یوسف دیده‌ خود را اشکبار ساختند تا خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های ضدایرانی و بهانه برای حمایت سردمداران نظام سلطه فراهم کنند و “ندای” مخالفت خود را جهانی سازند و عواطف و احساسات مردم کوچه و بازار را علیه حاکمیت برانگیزند، و این حربه در کوتاه مدت تا حدودی برایشان کارساز بود و البته برای عناصر خودفروخته در ازای دریوزگی و خوش رقصی برای اربابان، منافعی چون دریافت پناهندگی و پارو کردن دلار داشت.

در جریان آشوب آمریکایی سال گذشته نیز دهها مورد کشته‌سازی کردند تا آتش اغتشاشات را شعله‌ور سازند و حال نیز از اتفاقی که برای دختر دانش آموزمان “آرمیتا”رخ داده نهایت بهره‌برداری را می‌کنند!

واقعا کدام عقل سلیم می پذیرد کشته شدن یک نوجوان به نفع حکومت است که چنین طراحی انجام شود؟! مگر یک دانش‌آموز یا هر فرد دیگری چه خطری برای نظامی مقتدر دارد در حالی که حتی بزرگ زورگو و قلدر عالم هم دیگر جرأت تعدی و تهدید نظامی ندارد و ناچار به جنگ ترکیبی روی آورده است. نظامی که به یاری مردان و زنان مظلوم شیعه، سنی، مسیحی و ایزدی از چنگال دژخیمان داعش شتافت، چه وجهی دارد که بخواهد با شهروند نوجوانی برخورد کند؟!

آیا نقطه دیگری از جهان را سراغ دارید که حکومت در برابر حوادث طبیعی مرگ و میر یا آسیب دیدن افراد در اثر تصادف، خودکشی، بیماری یا جنایت دشمنان برای تحریک مردم، جوابگو باشد؟

این فرصت‌طلبی و خیانت کینه‌توزان علیه نظام اسلامی در حالی است که در آمریکا و اروپا (قبله‌ آمال و آرزوهای غربگرایان) و نیز در قلمرو رژیم کودک‌کش صهیونیستی روزانه جنایات آشکاری توسط پلیس و نظامیان انجام می‌شود و وادادگان سیاسی و پادوهای داخلی لب فرو می‌بندند و روزه سکوت می‌گیرند و یا گستاخانه به توجیه این فجایع انسانی می‌پردازند!

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=9990

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: